Tisdag.

Har kommit tillbaka från att städa borta i C korridoren, Handel ska ha Gambiakväll/Redovisning ikväll, så Biggan stod och kokade Baoba för fulla muggar, jag var tvungen att smaka, bara lite och det smakar precis som jag minns det. Inga kopior här inte. Det var inte som när vi skulle äta Benashin och det var svenska kryddor i vilket resulterade i absolut smaklöshet... Biggan ville även bjuda på någolunda färska jordnötter, dock verkar hon ha glömt att jag är lite allergisk, tog ingen chans inte och smakade, även om jag var bra jävla sugen. Minns när vi var på jordnötsplantaget 06, och ja jag smakade, och ja jag fick lida för det sen... Kliande hals och rödblossig  ansiktet, men huva vad goda dem var... =P 

Pratade med pälskling för en stund sen, eller ja, sms:ade, det går tydligen inte alls bra för honom i Åkersberga, eller jo, det går bra, men det går långsammare än vad han räknat med... =/ Mej saknar honom...! Massvis... 

Nej mina vänner. Hörs ikväll! 

PUSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback