Torsdag idag.

God morgon, god morgon. Solen skiner inte idag och det är pissigt kallt ute. Underbart, just lovley! Not. Sitter hemma och väntar på att klockan ska bli dags så jag kan gå och möta Trisseluringen vid presskiosken, sen bär det av till BM. Får se vad som händer där... Om ni är nyfikna och vill följa min vän på hennes resa genom graviditetens land så klicka in er på hennes blogg vettja och kommentera gärna. ;)


Patricias blogg.


Det är iofs inte så super långt kvar av resan, men en liiiten bit är det iaf... Vi som varit med från början (Pekar på mig själv) är riktigt otålig och tycker att liten ska komma ut nu! Meen, jag kan knappast sätta mig in i Patricia och Tomas känsla och längtan efter sin bebis.... <3 <3 <3

Nu, en cigg och kanske försöka borsta iordning mitt kråkbo till hår...

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback