*gäsp*

Hamnade en sväng hemma hos Isabel och Magnus efter middagen. Tog med en film som jag lånat av Mia som vi kikade på. "Girl interupted" helt ok film. Blev rätt trött på slutet, när vi gick hem så kikade jag mig i deras hallspegel och mina ögon var kalasröda... Trööött...!

Ska snart hoppa i säng, det är en riktigt tidig dag imorgon, måste skölja av min tatuering, låta den lufta över en cigg, smörja in den igen och så plast på det. Kommer bli riktigt nice att sova... Plasten prasslar så mysigt så... =P

Har fått ett ryck och bestämt mig för att jag ska köpa en ny säng på lördag. Skall åka till Ikea en sväng, och ja,  jag behöver en ny säng. Nu måste jag dock hitta ett måttband... Måttband where are thoug? =P

Nej, sova var det ja... Äntligen... ;)

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback