Jaha...

Nu sover karln, och här sitter jag och vet inte vad jag ska göra. Är inte trött överhuvudtaget. Vill inte gå ut på en promenad heller eftersom det är riktigt kallt ute... Jag är inte vidare sugen på att göra någonting egentligen, men trött är jag verkligen inte... Sitter här och myser i min mysiga flecetröja som jag fick från hm... Nått erbjudande som dem hade, som jag inte kunde tacka nej till...

Jag har kommit på det, att jag har problem att tacka nej till saker. Egentligen.
I fredags ringde Egmont kärnan till mig och informerade mig om att jag minnsan prenumererat på Kalle Anka och Co förrut, och att jag om jag vill har chansen till ett dunder erbjudande. 12 nummer för 199 kr. Plus valfri dvd på köpet... Antingen pirates 1 eller High school musical 1. Jag har ju pirates hemma så jag tog high school. Den kanske inte är så jätte bra, jag har inte sett den, men om den inte är bra, så finns det säkert någon annan som tycker den är bra, typ Keisha eller någon. *fliin* Och jag som nojade och klagade för den stackars telefonisten... Eftersom jag blivit lovad en gratis film förra gången jag gick på ett sånt här erbjudande, och då informerade hon mig om att det är andra företag som oxå erbjuder en sjysst prenumering på kalle. Och att det med stor säkerhet var deras fel att jag inte fått som jag skulle också vidare. Eftersom hon kunde knappa lite på sin dator och se att tidigare så har jag haft en prenumeration via dem, men säkert haft en via någon annan efter det...


Hur som haver så sparade jag numret till detta företag så att säga, så om jag inte får de nummer som jag betalt för och om jag inte får den där jävla filmen eller vad som helst, så ska jag ringa och agera surkärring...

Nu. Cigg. Sen försök att sova... Krypa ned hos en varm och halvsovande karl är ju aldrig fel. ;)

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: isabel

hallååå!

Du får ju komma upp på kaffe och visa dem!

puss

2009-01-20 @ 09:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback