Stulen från Annie.

Nyårsfrågor

  1. Gjorde du något 2008 som du aldrig gjort förut?
    Oj. Tatuerat mig. *fliin*
  2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Gav inga nyårs löften... =P
  3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar 2008?
    Ah. =)
  4. Dog någon som stod dig riktigt nära?
    Nope.
  5. Vilka länder besökte du?
    Tyskland, Åland? (Finland)
  6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
    Mer tid över för mina vänner!
  7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
    26 Oktober och 28 Juli
  8. Vad var din största framgång 2008?
    Måste säga Jobbet...
  9. Största misstaget?
    Behöver jag nämna personen med Namn?
  10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Nää... Inte vad jag kan minnas...
  11. Bästa köpet?
    Datorn... =)
  12. Vad spenderade du mest pengar på?
    Utöver hyra och liknande så Datorn här oxå!
  13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Mina nära och kära. Min Nicklas. =)
  14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
    Sånger... Hm...
  15. Var du gladare eller ledsnare 2008 jämfört med tidigare år?
    Jag var nog gladare skulle jag kunna påstå. :)
  16. Vad önskar du att du gjort mer?
    Tagit mig mer tid till annat än jobb...
  17. Vad önskar du att du gjort mindre?
    Jobbat, i vissa lägen...
  18. Hur tillbringade du julen?
    Hos föräldrarna på Sveagatan.
  19. Blev du kär under 2008?
    Japps. ;) Han ju bli det. ;)
  20. Favorittidning?
    Postorder kataloger...!
  21. Favoritprogram på TV?
    Desperate!
  22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
    Japps. Oerhört mycket!
  23. Bästa boken du läste 2008?
    John adjive lindqvist.
  24. Största musikaliska upptäckten?
    Minns inte vad hon heter just nu bara för därför...
  25. Något du önskade dig och fick?
    En lampa. 
  26. Något du önskade dig men inte fick?
    Sladdlös, ergonomisk dammsugare... 
  27. Årets bästa film?
    Allt för ,många.
  28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
    Firade lite smått med dem som kunde. Sen utgång med de bästa närmaste helg. =)
  29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
    Absolut!
  30. Vad fick dig att må bra?
    Friends and family!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback