Tur, eller ren skicklighet?

Har pratat med en lärare här på jobbet, och han har erbjudit sig att kika på min lilla älskling. Ja inte Nicklas då, men min dator. Har ju som sagt en iBook G4 som skulle behöva en ordentlig genomkörare. Vet inte alls hur man gör, kan ingenting, förstår ingenting om den. Vet dock hur man startar, stänger av och kommer in på internet. OCH hittar mina mappar. Det räcker bra för mig. Sen krashar den. Hur det nu är möjligt sa JÅ. Men heter man Anna så är allt möjligt. Hur som haver, förstå att jag fick panik när den gav upp. Jag började ärligt talat gråta, pratade med min privata ITsupport, och grät i telefon... hehe. Lite piinigt så här i efterhand, men wtf. Vad gör man då? Tyckte att jag precis köpt lös den från Jens, men icke. Skam den som ger sig...

Annars då? Jotack, helgen har varit bra, Nicklas kom och hämtade mig efter jobbet i fredags, så åkte vi hem och kikade på film. Somnade rätt tidigt, var helt slut efter en tuff arbetsvecka. Lördagen spenderades med sovmorgon, frukost på sängen, typ, han plockade fram allt iallafall snutte plutten min. Och så över till Triss och Tomas på fika med kladdkaka, glass och kortspel. Long time ago. Kortspel iaf. =) Sen på kvällen åkte vi till Norrtälje, vart bjudna till Love, Nicklas pappa som försökskaniner. Han lagade en super smarrig köttfärssås med oliver i... (??) Jag som "i vanliga fall" inte tycker om oliver, blev störtkär. Ska nog försöka mig på att göra den själv vid tillfälle...

På söndagen svängde vi förbi Isabel och Casper på en fika. Snackade skit och käkade chokladpraliner. ;) Löv It!

Har inte så mycket annat att komma med.

Ska strax till biblioteket. =/ Mindre roligt dock...

Puss kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback