En helt vanlig tisdag.

Idag är en helt vanlig tisdag. Och jag har ingenting planerat.

Har kontaktat RB om visning av nya lägenheten, och hon skall återkomma till mig, förhoppningsvis under dagen. Hon frågade mig om jag kunde gå på visning själv, dvs utan någon RB personal inblandad, och det är klart att jag kan det, sa till henne att jag nog tar med mig en vän, vilket var helt ok. Får se när personen som bor i lägenheten har tid.
Jag frågade även en del om uppsägningstid och allt det där, att jag helst vill slippa att betala dubbla hyror och liknande, och hon sa som sådant att jag inte behöver oroa mig för det. Några dubbla hyror kommer det inte bli... *LOOL*

Funderar på vad jag ska göra nu, kanske ska ta mig i kragen och försöka rensa mellan stenplattorna på uteplatsen? Så det ser lite halvsjysst ut... Dammsuga har vi redan gjort, och det finns intenting att tvätta heller. Disken är gjort. Och ja... Jag är rastlös. Märks det? =P

Puss!




Kommentarer
Postat av: Mr. Incognito

va skönt att du slipper det där med dubbla hyror, kan bli en bitch det där ibland:P

haha hatar att vara rastlös, finns nästan inget värre ibland:P

Vet inte riktigt va som händer i veckan, men skoj kommer det bli med denna värme som vi har:D va ska du sj hitta på?

Postat av: Malin

En blogg är bra att ha när man är rastlös :D

2009-07-28 @ 12:02:57
URL: http://bloggtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback