Okej.

jag har nu gjort det som jag kunnat på min uteplats. Så det ser ju liite bättre ut nu än vad det gjorde innan. Skulle behöva ha en ordentlig borste att borsta bort jord och grejer med, men nu regnar det endå, så det spelar ingen roll.. =P Funderar på om jag ska tvinga karln min att gå till ica med mig och hyra en sista film för de där kupongerna som vi fick förrut. Och sen tänker jag aldrig hyra där igen, eftersom typ alla filmer vi hyrt från dem har varit så pass repiga att dem inte fungerat ordentligt. Antingen så har det inte gått att titta på filmen, eller så har det hackat massvis och man har missat typ hälften...

Om vi inte går till ica så kanske vi kollar på en vhs. Eftersom bästa Tomas har lagat min vhs spelare. Jag hade nämligen tänkt kolla på en film, närmare bestämt på "Gert 40 år" filmen, som då handlar om min pappa då han fyllde 40. Rätt lätt att lista ut eller hur?! Hur som haver, så hinner jag inte mer än stoppa i filmen i vhs spelaren och så fastnar den. Otur Otur... =( Men ja, nu är det iaf fixat, så jag ska testa med en annan film, och se om det fungerar. Jag menar, det är liiite coolt att kolla på vhs lixom. ^^

Annars vet jag inte riktigt vad som händer. Det regnar ju som sagt, och det är riktigt tråkigt... Energin ligger nere i fotknölarna, men jag är iaf inte hungrig. (Triss bejb, du vet vad jag menar) Tihi!

Nä, försöka göra någonting vettigt! Om inte annat så ses vi här igen om en stund!

Puss

!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback