Soft dag.

Denna dag har faktiskt varit rätt soft. Folk har jobbat på av egen maskin, och jag har sluppit att engagera mig allt för mycket och fått gnola runt och fixa för mig själv, underbart! Dock dog batteriet på maskinen innan jag hade hunnit köra klart, men får la lösa det imorgon, det går fortfarande magsjuka på 2 av mina 3 vingar så jag har inte så hejdundrans mycket att göra. Skön start på en intensiv och tidig vikarieperiod. =) Avdelningarna kommer vara stängda resten av veckan, så jag ställde ditt smittvagnar så personalen själva får städa... Går jag in på en "sjuk" avdelning med min vagn, finns risken att jag sprider smittan vidare i huset, och det mina vänner, det är inte populärt bland pensionärerna...

Träffade mina föräldrar en sväng efter jobbet, drog en kaffe och snackade lite skit, pappa tyckte att det var super viktigt att jag skrev upp i min kalender om när dem är borta med motorcykeln, så nu vet jag att dem drar till dalarna imorgon och kommer hem söndag, sen så drar dem någon annanstans i början på nästa vecka, och veckan efter det så drar dem till Norge. Så ja... Fullt ös medvetslös... När jag sen berättade om när min semester börjar och slutar så var han föga intresserad... =P

Nu kom Trissesöt och bebis så nu blir det kaffe!

Puss Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback