Fredag.

Oj, vilken bloggtorka det har varit här på Bergsvägen. =P Iallafall i min blogg.

Jaha, fredag idag, det är ju nice, imorgon väntar en tur till Åland med Mats, Nenne och Älskling, dock är älskling fortfarande sjuk, men förhoppningsvis mår han lite bättre under dagen. Det brukar ju vara värst när man vaknar på morgonen lixom. Hur som haver, det bjuds på Påskbord och jag har lovat Mats att vi ska dricka nubbe till sillen... Dock kommer jag inte ta så mkt sill, för dem har sällan den sillen jag tycker om ombord på dessa båtar. Sen blir det till att supa lite granna. =) Alltid trevligt. Det var ett tag sen sist.

Annars då, jo, på onsdag fyller jag år, satt igår och skickade massmeddelanden till familj och vänner och bjöd in till fest, stor handlade på flygfyren, och nästa vecka kommer gå åt till att baka, baka, baka... Och jobba... Såklart, det slipper man inte undan hur gärna man än vill... =/ =P

Min vecka har förövrigt varit rätt lugn, Träffade världens bästa Trisseluring och hennes dottra i onsdags, passade på att ta lite kort på Vilda, bara för att. Kul att ha. =) Snacka massa prutt och kände att jag blev väldigt mycket gladare efter att ha spenderat ett par timmar i Trissans sällskap. Har saknat henne så mycket! Torsdagen bjöd på en fika hemma hos Isabel och Casper innan jag drog iväg till jobbet, snackade lite mera prutt, drack kaffe och retades med Casper, han är fortfarande liite små blyg, men ibland glömmer han bort att han är det och ja, då kan det gå hur som helst. =)

Men nu, äntligen fredag, jag är sugen på att gå till teatern och skaka rumpa. Det ska ju vara clubkväll där ikväll. Tror jag, om jag inte minns helt fel, får nog ta och kolla upp det, för om det bara är en vanlig utekväll på teatern ikväll, så betyder det 18åringar och jobbiga människor! Usch!

Nej, nu känner väl jag att jag inte har så mycket mer att säga, så jag lämnar nu er, med löftet om att återkomma inom kort!

PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback