Fullspäckad helg!

Jaha, snart åker bussen till Norrtälje utan mig, men jag hoppas jag hinner. ;) Hur som haver, det kommer vara fullt ös medvetslös hela helgen, ska åka in och försöka styra en present till Mormor, som fyller 80 år på söndag. *Grattis mormor* Sen ska jag även försöka mig på lite fönstershopping, eftersom jag fyller år snart och familj vill veta vad jag önskar mig, jag har ingen aning! På lördag bär det av hem till Karin på ljusvisning från Partylite. Hon har någon kompis som håller på med det där, så jag räknar med att rätt mycket pengar kommer försvinna. *ler* Sen så kommer gänget hem från Idre (Om det var där dem var) också på lördag, och jag har hört av Benny att det ska bli att fira Jonathan som fyller år, och det kanske man inte vill missa. Har inte bestämt mig än, men dock vill jag vara fit for fight på Söndag då vi ska till Mormor, har inte haft tiden att räcka till på senare tid så jag har varit lite dålig på att träffa henne...

Sen så kommer jag även få hem mina underbara tuber med ansiktsmask idag oxå. Ska möta Lynn nu på morgonen och fika!

Nu är klockan alldeles för mycket för mitt egna bästa!

PUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback