Söndagskväll.

Jaha, nu är det söndags kväll. Och här sitter jag i den lilla lilla kläkammare som jag gjort om till dator rum. Nu uppstår problem nr två... Måste köpa nya utemöbler. Eller iallafall ett nytt bord. Alternativt ett datorbord. Ja, ett bord ska det bli iallafall, ska även inhandla lite atteraljer till badrummet, tavelramar och tavelhyllor att slänga upp på väggarna i vardagsrummet. Fast iofs så vill jag tapetsera om, så jag kanske ska börja med att ringa min bovärd?

Hur som haver, idag har jag varit väldigt effektiv, vaknade runt 14 och käkade fulle, efter det så gick jag över till Isabel och fikade med henne och kollade på desperate. Välbehövt. Sen gick jag hem till mig och fick för mig att jag skulle sanera mitt badrum, fråga mig inte varför, men nu luktar det klor, och det är ju fräsht... Ska spraya lite doftspray där inne sen, när jag går förbi. Sen fick jag ytterligare ett ryck, klädde på mig ytterkläder och traskade hem till Trissan borta i Vallby, hann på väg dit göra dagens goda gärning genom att hjälpa en tant över gatan. Tog en cigg med Trissan och kikade lite på VIlda, ville inte peta på henne eftersom Nicklas är sjuk. Känns inte så peppt om hon skulle bli sjuk redan, hon är ju snart bara 3 veckor gammal... Hur som haver, Knallar hem från dem och kommer på att jag vill hinna in på konsum, kollar på klockan, ok, tio minuter på mig, ja jag chansar, jag borde hinna. Och turligt nog hann jag, så jag lyckades köpa lite söndags gottis oxå... Dock har jag inte ätit någonting av det, och tror inte heller att det kommer bli av... Funderar på att ta och krypa i säng, det är ju en dag imorgon oxå...

Men jag känner väl mig själv, kommer bli sittandes här ett tag till... =P

Nu, cigg!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar ha varit rätt effektiv och duktig idag =) Inte många skulle orka det efter en sån utekväll dagen innan ;)

2009-03-30 @ 00:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback