Suck och stön.

Egentligen vet jag inte riktigt om jag var redo att börja jobba idag, meen, nu är det gjort, och jag får snart åka hem, jag och Karin ska ner till bibblan en sväng innan hemgång, lite maskinkörning. ^^ 

Helgen har varit oerhört intensiv och oerhört rolig, vi åkte båt på fredag, kom hem på lördagen, festade heeela natten lång med massvis av gratisdrinkar och trevligt sällskap. Jag menar, vem vill inte festa med folk som kallas för bruuuuschan och ööööörebrooooo... haha...! Nicklas hämtade oss på lördagen och vi åkte runt i Roslagen och lämnade hem vänner till höger och vänster, och även en körning till Kapellskär innan vi styrde vår kosa hem till Rimbo. =) Låg i badet och fick ett ryck, jag vill in till Norrtälje och festa. Sagt och gjort, jag blev inskjutsad av älskling hem till Erika och där spelades det sanning och konka och dracks lite öl. Dock var jag inte super sugen på alkohol så jag höll igen lite på det, men hade bra kul endå, det var asmycket folk på teatern, brorsan spelade och jag dansade så jag fick andnöd... Men det var det värt! 

Ja... Kommer väl ett roligare inlägg sen... Inte nu!

Håller tummar och tår för min babydoll, snart är det dags, and I cant wait!!! Löv Löv Löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback