Det gick bra.

Det gick bra att jobba idag. En galet lugn start, trodde väl att det skulle vara värre än vad det var, det lät mycket värre när chefen rabblade upp det som skulle bli mitt på Ankaret. Men ja, det flöt på och jag tror dem blev nöjda. Som jag sa till chefen, får se om dem ringer sen då. ;)

Resten av veckan blir lugn, ska hänga på Ankaret i 8 timmar varje dag, Fröken Banan är sjukskriven veckan ut, så jag täcker för henne på Ankaret och en annan kille täcker för mig, mina 3 timmar på Ankaret och 5 timmar på Roden, det kanske låter lite onödigt och så, tycker jag oxå att det är om jag ska vara ärlig, men han trivs inte på Ankaret... =/ Varför vet jag inte riktigt, men ja, jag får la ställa upp för laget. Har ju fått bevis nu att det lönar sig. What goes around comes around som man säger.

Kom hem till Rimbo vid åtta, solen värmde forfarande och jag gick och mötte upp Trissan borta vid cykelparken. Fullt med folk, hundar och ungar. Det var länge sen man såg alla dessa jag träffade denna kväll. =) Trevligt.

Ska sova nu, är helt slut, imorgon ringer klockan runt 06. Huuuga... Men ju tidigare man börjar ju tidigare får man gå hem. =P

Puss godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback