Tisdag.

Tisdag idag. Längtar tills fredag då jag får lön. Ska göra lite ärenden på stan innan jobbet då och inhandla förnödligheter.. ^^ Behöver nya underkläder, eller, ja iaf en eller två bh:ar. =) Och sånt är ju alltid kul att kika på, sen funderar jag på om jag ska droppa in på expert och kolla om man kan beställa hem den telefonen jag vill ha redan nu, så när det är dags för mig att den 19/6 lägga en ny telefon på mitt abonnemang, så ligger den redan där och väntar på mig. Hur nice som helst. Hoppas det fungerar så. Annars blir jag lite ledsen på ögat. =P

Jag känner mig otroligt flummig idag, har druckit allt för mycket kaffe, men endå. Pigg som få och tar det bara lugnt, allt flyter på smärtfritt och ja, solen skiner, kan det bli bättre?

Återkommer vettja!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback