Behöver ha lista.



  • Ett litet lackbord till vardagsrummet.
  • Tvbänk.
  • Dörrmattor.
  • Köksbord.
  • Taklampa till köket.
  • Golvlampa till vardagsrummet.
  • "Myslampa" till sovrummet.
  • 2 st sängbord?
  • 3 st lackhyllor till sovrummet.
  • 1 st hylla till badrummet.
  • Badrumsskåp?
  • Datorbord.
  • Matta till vardagsrummet.
  • Expedit hylla
Och det enda jag tänker när jag läser igenom denna lista är DYRT!! Dyrt, Dyrt, Dyrt!
Men som en vis man en gång sade; -"Smakar det, så kostar det" Jojo. Det är jag alldeles för medveten om! Huuuga! Men jag vet att det kommer bli så in i norden bra när jag äntligen är klar. Eller ja, klar och klar. Blir man någonsin klar egentligen? Det finns väl alltid saker att införskaffa till lyan. Från lilla pytte ljus staken till gigantiska möbeln om man så vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback