Fredag.

*gäsp* Känner att jag börjar bli trött. I morse gick jag upp riktigt tidigt och åkte in till jobbet med en tidigare buss. Det lönade sig. Slutade tidigare. Fri Fredag! *klapp klapp klapp* En tur hem till BabyD för kaffe, yatzy och lite syslöjd. Dock var symaskinen fredagssur och ville inte hjälpa till att sy in mina jeans. Meeen, förhoppningsvis är den på bättre humör då jag kommer tillbaka för ett nytt försök. *flirt*

Funderar på om jag ska ta och knoppa snart. Är rätt dålig underhållning på tv. Har inte orkat koppla in playstationet, så någon film blir det inte heller. Det kan vara rätt nice att stänga ned, koppla ned, koppla av, somna och vakna utan att väckarklockan ringer tiiidigt tiidigt... Tror dock att jag kommer vakna av mig själv relativt tidigt, eftersom morgondagen har rätt mycket skoj att bjuda på...

Önskar alla mina läsare en fortsatt mysig fredagskväll och en trevlig helg!


Löv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback