Måndag.

Lägesrapport; min vänstra fot/smalben har fallit i sömn eftersom jag suttit som ett mähä i soffan med datorn i knät. Antar att jag får skylla mig själv. Har suttit och kikat efter gardiner att använda som "fondvägg" i vardagsrummet, och oj vad jag har hittat grejer säger jag bara.. ^^ Funderar på att ha svart i "ändarna" och röda i mitten lixom... Funderar på att ta mig i kragen och klicka hem det... Även om jag egentligen inte ska det, så är jag endå riiiktigt sugen... Ska jag unna mig, eller ska jag inte... =/

Pics rippade från Ellos då ju;


De svarta. Dock är dem lite genomskinliga, men som Lynn sa, efterso de ändå inte ska hänga framför eller brevid ett fönster så kommer det inte komma igenom något ljus. Dem ska ju hänga mot en vägg.


De röda. jag gillar´t. Tror att det skulle göra sig bra... ^^ Eller vad säger ni?

Puss!


Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

riktigt snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback