when I was young, seemed that life

6a9d710ad036443763abce0c5f185e3d.png

Kolla varifrån!

when I was young, seemed that life was so wonderful, a miracle, oh it was beutiful, magical...
Ibland kryllar mitt huvud av massor av tankar. Tankar om livet, döden, och allt som kanske händer där i mellan, allt man kanske missar efteråt. Ibland när jag är för mig själv så brukar tankarna bara smyga sig på, från ingenstans. De knackar inte för på innan och frågar om det är ok att kika förbi. Nä, de dyker bara upp och jag kan ibland börja dagdrömma om det är riktigt illa. Eller illa, man spioner vidare på någonting och hjärnan målar upp en bild av hur det kanske kan se ut i framtiden. Vart jag bor, vart mina vänner bor, om jag kommer ha någon hos mig, om det kommer finnas barn med i bilden. Ja ni fattar. Tankarna löper fritt och det händer en massa olika saker. Konstigt egentligen, men säkert helt normalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback