Ett ögonblick av irritation...

Tänk dig att du är sugen på ett glas iskall oboy. Ett stort glas iskall oboy. Som du bara ska svepa i ett andetag. Det var jag för en stund sedan. Sugen alltså. Jag plockade fram mjölken. Det räckte till exakt ett glas. Perfekt. Plockar fram en sked som jag ska röra med och plockar fram oboy burken. Öppnar burken och ser att det inte är jätte mycket oboy kvar så istället för att skeda (heter det så) upp det i glaset, så häller jag direkt ur burken... Häller i allting, tänkte att det blir ju jätte bra. Men nej. Det blev inte jätte bra. Det blev jätte dåligt. För mycket mjölk och för lite oboy. Det smakade typ ingenting. Det smakade som nått världelöst mellanting. Snacka om irriterande ögonblick. Varför blir det alltid så här? Jag har varit med om det förrut. Det sista oboy pulvret räcker aldrig, aldrig till ett sista glas.


Nu finns det ingen mjölk till morgonkaffet.
*mutter*


Kommentarer
Postat av: Lynn

Nej, fan vad jobbigt! >.<



(Hihi! Men lite kul var det!)

Postat av: Patricia

Just typiskt det där :/ Det är Murphys lag, du vet ;)

2009-10-26 @ 07:55:05
URL: http://smokingcankill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback