Man är allt lite nervös... =P

Sitter hemma och väntar på min tvbänks nya ägare... Dem lär väl ringa vilken sekund som helst. Hoppas, hoppas HOPPAS att dem hittar till Rimbo. För jag är världelös på att guida! När dem väl är här i krokarna, då kan jag säkert lyckas... Men att guida dem från Stockholm och hit är jag världelös på. Dem snackade någonting om att dem skulle åka gamla Norrtälje vägen, mot Åkersberga, antar att man kommer ut vid Gillinge då eller nått... Men jag sa (Med hjälp av Tomas) att dem borde åka E4an Norrut, mot Norrtälje, och svänga mot Rimbo när dem kommer till Söderhall... Well well. Onödig information, I know. Jag lär ju hålla er uppdaterade om hur landet ligger... ^^

Hade Trissan, Tomas och Vilda här över en snabbmiddag, sallad och pizza från Rimbo Kebabhouse. Tomas hjälpte mig med att skruva ned tvbänken från väggen. Och Trissesöt torkade av hyllplan och lådor. Dessa två UNDERBARA MÄNNISKOR! Dem har hjälp mig med så otroligt mycket saker som har rört både mig och min etta. Jag är så evigt tacksam att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Vill bara krama sönder dem känns det som!


Håhåjaja... Usch vad tiden går sakta när man väntar på någonting roligt. =P Jag vet inte alls vad jag ska sysselsätta mig med. Måste ringa Pappa oxå. Dem har ett gäng flyttkartonger till mig som jag är i stooort behov av!

Juste, jag messade H.S oxå. H*n som jag tar över tvåan efter, och frågade om jag kanske skulle kunna få ta över iallafall en nyckel, på fredagen den 30.onde, för det skulle ju underlätta nått så koooopiöst! Nu när jag blir av med tvbänken så är det inte mycket saker kvar att flytta... Eventuellt (läs med stor säkerhet) så ska h*n som flyttar in här efter mig köpa köksmöblerna. Så dem kommer att få sitta kvar i väggen. Phett nice!


Nu; Cigg...


PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback