Nya lyan.

Sitter nu i nya lyan. Med skjärten placerad i nya soffan och dricker en kopp nyttigt te ur en gammal kopp. =P Man får allt ta lite i taget. Kan ju inte skaffa allt på en gång. Som en viss "storbloggare" som drar till ikea med kortet laddat med tiotusentals kronor... *Morr* Avundsjuk? Jag? Nej varför skulle jag vara det? Lite sotis bara. Men det är tillåtet... Tror inte jag skulle vilja shoppa "obegränsat" på ikea iallafall... Jag har snöat in mig på Jysk jag. ^^ Vilket påminner mig om att jag ska ta och sätta upp det nya duschdraperiet som jag plockade med mig hem i samma veva som soffgruppen.. Löööv it!

Känsla just nu; Inte alls lika illa som jag hade väntat mig. Om man kan uttrycka sig så. Jag har verkligen de bästaste av vänner! Hade favorit flickorna här en sväng på kvällskvisten. Kaffe, juleskum och chill. Sådana grejer värmer i ett Anna ♥ ska ni veta. Ni är finast tjejer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback