Senaste nytt...

Jag hade besiktning i lägenheten igår. Hade för mig att det skulle vara Torsdag den 22/10 men icke, Tisdag den 20/10 var datumet och när besiktningsgubben ringde på dörren och ville in så var jag nyvaken och satt i morgonskrud framför datorn med en kopp kaffe. PANIIIK! Ropade lite fint; -vänta lite... Drog på mig ett par byxor och släppte in honom. Diskuterade fram och tillbaka om olika saker som förändrats här i ettan sen jag flyttat in, vilket inte var särskilt mycket, så jag fick en tvåa på alla punkter. *fliin* (2=normalslitage) Fick även veta att jag ska få om-målat i både kök och hall i nya lyan, me like! Har redan nu bestämt mig för en mörkbrun fondvägg i köket, eftersom det kommer tokmatcha med mina möbler som jag ska ha där inne. Sen kan man alltid använda sig av andra små inrednings detaljer att matcha ännu mer med. Typ krukor och liknande. Funderar på att satsa på plastväxter som ser levande ut, eftersom jag tar död på det mesta... =/ Alltså inom växtlivet menar jag. Och flugor... Ibland... Om jag hinner fånga dem dvs...


Nog om det och detta. För stunden iallafall. Gick en runda på stan med Lynn efter jobbet. Införskaffade blekmedel för att försöka mig på att få till mitt underhår. Får la se hur det går med den saken, har inte gjort det på mig själv förrut, men det kan ju alltid vara kul att testa om inte annat... Och går det inte som jag vill så får jag be min söta Trisseluring om hjälp. ♥

ja, nej, jag hade väl inte så mycket mer att förtälja...

Vi hörs senare vettja! Ikväll äre gray´s!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback