Jag är inte ensam.

Jag har hunnit fälla många tårar under dessa dagar. Tårar av sorg. Tårar av ilska. Tårar av saknad. Tårar av kärlek. Mitt hjärta slår fortfarande hårt för dig, och det kommer det att göra ett bra tag fram över. Jag kan inte vända andra kinden till lika kvickt som du gjorde. Jag är ledsen, det är jag, jag är nere på botten.

Men dock påväg upp igen.

När det såg som mörkast ut, så fanns mina underbara vänner!

De kastar ned en repstege till mig och lyser upp min väg tillbaka med ljus och lyktor.


Ni är guld värda!

Oändligt med kärlek till er!







Kommentarer
Postat av: Lynn

Älskling...allt som händer dig, drabbar även mig.Jag går sönder av att se dig ledsen, även om jag vet att du behöver få vara ledsen just nu. Jag kan inte laga, inte fixa, ingenting. Allt jag kan göra är att lyssna, finnas och älska dig. Jag hoppas att du vet att du aldrig är ensam, för jag tänker på dig hela tiden! Systra mi... <3!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback