Oj.

Jag kanske råkar lägga upp lite för mycket musik videos? Eller? Problemet är att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva. Just nu, idag, är jag bara arg och ledsen. Irriterad och förvirrad. Förstår mig inte alls på RB och dessa "regler" som dem kallar det. Orkar inte gå in på det riktigt just nu, för jag vet knappt hur jag ska få ner allting i text. Känner bara att det är oerhört stressigt och vet inte alls hur jag ska få det att gå ihop... Men som jag brukar säga, det löser sig. För det gör det ju. Tillslut. Får ta en sak i taget helt enkelt...

Usch. Känner mig lite halvkrasslig... Kanske beror på att jag slitit som ett djur på jobbet idag. Igen. Ovanligt? Nä, inte direkt! Men ja, det ska ju kännas att man lever...

Jag har verkligen ingenting att komma med känner jag. Därför får musik videosarna fylla ut så länge... ^^ Hade dock inte tänkt på någon annan än Hassles låt. För den har spelats på radion rätt flitigt idag, så texten fastnar i hjärnan på en. Som en liiiten liiten mask... Slingrar sig runt och vägrar släppa taget. Öronmask, det är vad det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback