Ser fram emot fredag... ^^

Tjejkväll. Vin pimpling. Ansiktsmasker. Love it!

Usch vad denna arbetsvecka, som knappt startat känns lång. Imorgon är det bara (!!!) onsdag. Jag som för en stund trodde att det var onsdag idag. Men icke! Förstå min besvikelse när jag röjer av onsdags-kontor på Ankaret och folket frågar mig varför jag gör dessa kontor på en Tisdag när dem ska göras på en Onsdag... Suuuurt! Dock gjorde jag iallafall klart de kontoren, de var ju inte så många... Tur i oturen. Pratade med chefen om att kanske jobba söndag istället... För jag orkar inte med all stress och allt folk som rör sig överallt och ingenstans på mina 2 arbetsplatser. Dock visste hon inte om Ankaret skulle vara "öppet" på söndag. Får fråga i receptionen imorgon. Skulle vara riktigt nice och börja helgen lite tidigare. För även om jag jobbar igen det på söndagen, så slipper jag iallafall alla människor och allt runt omkring dem...!



"Skulle du kunna..."
"kan du inte bara..."
"hur gör du med det här..."
"har du lust att..."





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback