Tur!

Har dragit mig för att kolla mitt konto via förenklad inoggning. Men ikväll tog jag mig i kragen och loggade in. Och jag blev glad för vad jag såg. PUCKOT som tyckte det var okej att ta mina pengar när h*n hittade min borttappade plånbok, lyckades inte använda mitt visa kort innan jag hann spärra det...! Helvete vilken jävla tur... Jag har varit riktigt orolig de senaste dagarna. Jag menar, visst, jag fick tillbaka plånboken och alla kort. Men inte mina 700 spänn som jag hade där uti... Blir så irri när man råkar ut för sånt här skit. Bara för att man inte pallar betala med kort när man är ute under löningshelgen. Sen bara för att man inte shoppar upp de kontanter man har med sig, så är det endå något jävla fishle som tyckte att dessa slantar behöver jag... =/ Missnöjd med din egna jävla lön eller? Så du kände att du behövde spä ut hushållskassan??

I fortsättningen är det jag som plockar med mig en mindre slant ut nästa gång, lämnar allt av värde hemma, förutom legitimationen då. Så kanske man slipper sånt här skit igen! *Arg*

Kallt och jävligt är det i denna lilla etta oxå. Längtar efter min tvåa. Jag menar, det sägs ju att värmen stiger uppåt. Det kommer bli en myysig vinter för mig iår... ^^


Kommentarer
Postat av: Kat

Att värmen stiger uppåt är ju helt riktigt men att det hjälper vettefan, iaf inte hos oss. Svinkallt. Brr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback