Upp som en sol och ner som en pannkaka...

Igår fick jag glada nyheter om nya lägenheten. Tidigare inflytt och så vidare. Nedförsbacken började gå uppåt ett tag... Tills det att jag idag fick veta att killen som skulle flytta in i min "gamla" lägenhet, inte ska flytta in nu, vilket för stunden betyder att jag inte kan flytta tidigare eftersom jag inte har råd att betala dubbla hyror just nu... =/ RB kämpar för att hitta någon ny som vill ta över min "gamla" lägenhet. Och förhoppningsvis så blir det uppförsbacke snart igen. Jag håller tummarna helt enkelt...

Undrar när killen som skulle flytta in kommer höra av sig till mig och tala om att han inte ska köpa köksmöblerna. Eftersom jag när jag "erbjöd" honom dem så bad jag honom bestämma sig relativt snabbt, eftersom jag tänkte trycka ut en annons annars... Och han tyckte inte att jag behövde det. Men nu måste jag göra det iallafall. Och jag känner att jag absolut inte har lust att göra det egentligen. Jag orkar lixom inte. Men antar att jag måste. Om inte det kommer någon ny nisse som vill köpa möblerna. jag menar, dem är snygga, dem passar in i det köket, dem sitter så otroligt ordentligt fast i väggen, så det blir ju världens procedur att plocka bort dem, tycker jag iallafall. =P

Förhoppningsvis löser det sig till slut. Det brukar göra det...!

Ska strax tillbaka och jobba...

På Återseende! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback