Usch. Jag hatar att behöva stå och

7be918164db0e06eaf5424f6183d2c92.png

Kolla varifrån!

Usch. Jag hatar att behöva stå och vänta ibland. Vänta på bussen, vänta på besked om ledighet, vänta på att få veta om jag behöver ställa klockan på tidigt imorgon... Huga! Dock är jag påväg hem nu. Har pratat med Jan-Åke på media och fått hjälp med att ladda ned tele2's installations grejs till iBooken tack vare alla apple datorer som dem har där. Så förhoppningsvis har jag internet på burken ikväll.

Annars har dagen varit bra. Sprang iväg en sväng på lunchen och träffade Mamma och Sibi, blev bjuden på thaimat oxå, tok smarrigt. :) skulle lätt kunna leva på den sortens mat säger jag bara! ;) Ha det bra så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback