Onsdag.

Jag har sjukt ont i halsen, och då är inte jag den som klagar, men denna morgon, aj aj aj!! Och mobil fan laddar inte heller. SUCK! Vet inte om det är laddaren, batteriet eller mina eluttag. Men funkar gör det så fan inte! Och jag blir så trött! Förstår ni hur kämpigt det är att traska runt på jobbet, i ett ständigt sorl? (Vad det nu är för ord) utan att kunna focusera på annat. Att bara höra massvis med prat runt mig när jag jobbar ger mig huvudvärk. =(

Ska åka in till huvudstaden med Nadine idag och styra lite, får la pipa in på en butik och kolla. Ny laddare alternativt nytt batteri... Och vad fan kostar det då kan man tänka, jag som har flera miljoner på banken just nu... *Not*

Men ni övriga, ha en toppen Onsdag. Im off to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback