Snodd lista.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: Etta på singel ön och en av grundarna till just ön. =P (Lynn!)
2. är du lycklig?: Just nu ja! Jag anser att man alltid ska försöka ha en positiv syn på livet.
3. är du uttråkad?:  Kan hända, har precis ätit middag och planerar på att försöka styra mjölk till kaffet.
4. är du ledsen?:  Har ingen mjölk till kaffet. Annars är jag rätt glad allt som oftast.
5. är du italienare?: Nej. Men jag tycker om pasta? =P
6. är du cooling?: En cooling antar jag? Mja, jag är rätt töntig tror jag.
7. är du från irland?: Nä, men Irish coffey är gott. ^^
8. är dina föräldrar tillsammans? Jajjemen, det är de.


TA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Eller ska jag gå förbi en gång till?
2.har du någon gång blivit sårad?: Ja. tänk om man går igenom livet utan att bli sårad. Vem vore man då?
3.har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Flera gånger! <3
4.har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Nä. Ärlighet varar längst!
5. har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Jaa... Om jag inte är helt vilsen i datumen...
6.har du haft en hemlig beundrare?: Kanske? Vad vet jag.
7.är du kär?: Just nu? Nä...
8. vill du gifta dej när du blir stor?:
Känns inte vidare nödvändigt faktiskt.

TVÅ ALTERNATIV
1. godis eller chips?: Chips. ^^
2. hår eller ögon?:  Ögon och hår på kroppen!
3. katter eller hundar?: Kisse-bebisar! <3 Ceasar!
4. några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Få bästa vänner!
5. tv eller internet?: Internet.
6.Coca-cola eller pepsi?: Fanta!
7. utekväll eller romantisk hemmakväll?: Romantisk hemmakväll varvat med utekväll.
8. pengar eller lycka?: Lycka.
9. dag eller natt?: Nattuggla by nature!
10. msn eller mobil?:
Mobil!


TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Ja, det har väl hänt under den tiden då jag bodde hemma. ^^
2. brutit ett ben?: Nope! Thank god.
3. gjort nåt du ångrar?: Jag ber hellre om ursäkt än om lov? Nej men seriöst, alltid finns det la nått.
4. hoppat bungee jump?: Får svindel av att stå på trottoarkanten, så nää...
5. ljugit för någon du tycker om?: Nja... Undvikt sanningen har jag gjort.
6. ätit en hel tårta?: Japps, och gott som fan var det!
7. gjort bort dig offentligt?: HAHA! Flertal gånger!
8. velat bli tillsammans med ditt ex igen?: Nope, ett ex är ett ex av en anledning.
9. gråtit när ett husdjur dog?: Ett husdjur är en familjemedlem, oavsett storlek. <3
10. velat försvinna?: Jodå, flertal gånger så att...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback