Status...

Klockan är bara 8 och jag sitter här med ett stort glas kaffe. Bussen till jobbet går om en timme. ^^ Jag dricker kaffe, tänker igenom min packning och är allmänt nöjd med det jag hittintills packat ned. Tror jag fått med det mesta, och om jag har glömt någonting så är det inte hela världen. För jag menar, kamera, batterier, outfitsen... Check! Jag ska även klicka fram bokningsnumret så jag får ut hytten... Surt annars lixom, kommer till incheckningen och kan inte få ut några biljetter pga det... Tur att det finns internet!! =)

Har sovit alldeles underbart bra i natt.. Jag tror att när man har möjligheten att gå upp efter klockan 06,00 så är man mycket piggare... Typ...

Nej mina vänner, jag fortsätter med mitt kaffe jag och skäms en stund över min oförmåga att blogga om någonting intressant när jag väl sitter här. =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback