Efter att jag fått i mig mer kaffe och en ...

Efter att jag fått i mig mer kaffe och en macka känns det bättre, huvudvärken försvann, förkylnings symptomen släppte, kanske var det bara så att jag var ordentligt hungrig och mådde piss pågrund av det? Dagen här flutit på smärtfritt... vandalisering eller vad man ska kalla det för på roden, elever söm förstört golvet i ett kapprum. Stått och sparkat svarta märken. De går bara bort med singelsnurra. Golvvård.. undrar hur lång tid det kommer ta innan lärarna hör av sig och vill ha det... spännande va? Här väl inte så super mycket att komma med egentligen, bloggar mest för Bloggandets skull... =// jag är less...


Kommentarer
Postat av: Lynn

Kaffe löser nästan alltid alla problem...! :)

Kan ni inte sparka in lite svarta märken på Rodeneleverna så de lär sig att det inte är så jävla roligt...? Jag ställer gärna upp och sparkar i så fall...! :D



LÖÖV!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback