Suck!

Jag blir så less... Facebook fittar sig. Och Spotify fittar sig.

Sitter här och nostalgi trippar på spotify och skiten hakar sig och låser sig var och varannan sekund. Kul. Not. Ska snart ge mig ut till tvättstugan igen. I snöstormen... =/ Inte lockande alls! Humöret är inte så jätte bra. O-pepp och depp. Kan inte riktigt sätta fingret på "problemet" men ja...

Annars är det helt okej. Det börjar dra ihop sig till kryssning. Typ en månad kvar och det känns som om jag har jätte mycket kvar att ordna. Har en halvfärdig outfit, och en icke färdig. Och med tanke på att veckorna springer iväg nu för tiden så börjar jag känna mig smått stressad. Men damn vad kul det ska bli! ♥

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Felitchia

vet du, jag såg neon rosa och neon gula plastarmband för en tjuga och då tänkte jag på era kryssningar. Det kanske kan vara värt att kika på iallafall :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback