En tanke slog mig. Och jag slog tillbaka.

För en stund sedan kom jag på att jag har en kaffebryggare. Vilket resulterade i att jag nu sitter här med en stor kopp kaffe. (",)

Har varit grymt off hela dagen och kroppen har gått på auto pilot... Dock har jag av oförklarlig anledning fått en ordentlig energi kick nu på kvälls kvisten. Jag tänker; Ut och springa?! Och ja... Varför inte lixom? Ut på en rask promenad iallafall. Dock känner jag mig själv så pass mycket att jag vet att jag kommer banga så fort jag sticker näsan utanför dörren. För fan vad kallt det är ute!!! Får ställa mig och gå raskt på plats här i vardagsrummet. Alltid nått. ^^

Annars är läget typ nedåt gående... Eller säger man uppförsbacke? Hur som haver, så är jag inte helt hundra idag. Tankar som snurrar runt, funderingar och frågor. Älskar mina bejbs!!! som låter mig prata av mig och kasta ideer och bara beklaga mig. Och det känns verkligen hela vägen in i hjärteroten. Att dem lyssnar på mig för att dem vill! ♥

Detta är vad jag vill ha. Ståendes i mitt vardagsrum. Jag fyller ju år snart. Kom igen då. Snälla?! =)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback