Fredag.

Har, efter en intensiv dag landat hemma hos Karin i Norrtälje. Känns som om vi har varit runt i heeela stan och lite till idag! =S Startade arbetsdagen med att inte komma in på Ankaret. Stod utanför huvudentreen i cirka halvtimmen och väntade på "tanten med nyckeln" hennes ursäkt (??) Var att hon kände att hon förtjänade lite sovmorgon.. Men åååh... Jag har jobbat på Ankaret i snart ett år, har alltid kunnat komma in kl 06.10 förrut... Men neeej... Den kallaste dagen typ, då jag var som tröttast, ja då väljer tanten att ta sovmorgon. *Jubel och Applåder*

Hur som haver, vi brände iaf av golvvården och våra dagliga uppgifter rätt smärtfritt, svängde förbi socialkontoret och drog av det oxå och sedan en tur upp till Karins pappa Micke för en kopp kaffe och allmänt snack. Det var riktigt nice. Var ett tag sen jag träffade på Micke och han har alltid någonting bra att säga om vadsom helst. =)

En sväng förbi Willys och så kikade vi in på B-laget. Nu sitter jag här och Karin duschar. Ikväll blir det kött till middag. Vi ska fjolla oss med nagellack och ansiktsmask oxå. Framför någon av de två 19:90:- filmerna som jag köpte. =P Fast iofs, jag är rätt fjollig numer, har ju fårr en skum förkärlek till svart nagellack. Så ja.. Kanske det blir människa av mig oxå någon gång... *Not*

Till er alla läsare; En Trevlig helg. Kanske blir det så att jag kastar in ett mobilinlägg. Kanske inte... =P Just nu vet jag ingenting mer än att det är cigg tajm!

LÖV!


Kommentarer
Postat av: Patricia

Fan vad gött. Hoppas den blev lyckad :) Ha en mysig tjejkväll nu.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback