Ljud.

Efter flera timmars pillande och trixande (svärande) och omstartningar av min lilla dator så är det nu ljud. ^^ Jag pressar trance musik! Har allt för mycket att ta igen känner jag! Har varit utan ljud sen dess att jag bodde på bergsvägen och hade en annan dator i min klädkammare. =P Och ni som vet hur det var då vet hur länge sedan det var. Låt oss säga oktober!!!! Inte ok!

Får se vad denna dag bjuder på. Sitter nu och sippar kaffe. Ska senare in till Norrtälje och träffa Eva Lisa, försöka hinna ner en sväng på bolis och efter det så är det fritt fram för vad som nästan. ^^ Det är både inflyttningsfest och tjejkväll som står på kvällens lista. Dock ligger dessa två evengemang inte vidare långt ifrån varandra, så ja. Ett depåstopp lär det ju bli.

Live band på G´s ikväll, David Harrisson. Me like. Brorsan kommer hem från en 23 timmar kryssning, får la se vad det är för kaliber på honom. Och Mr T drar iväg på en dags kryss till Åland över dagen. Hans kaliber kan man oxå fundera en stund på...

Ha en toppen dag bloglovvers!!!

<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback