Lunch! Har blivit helt såld på des

11398411befab1ee024809831ecd492c.png

Kolla varifrån!

Lunch! Har blivit helt såld på dessa bars som har mörk choklad i sig. Eller runt sig. Hur som haver... Grymt god, men dyrare än de vanliga jag brukar köpa. Men det får det vara värt. Ska testa en päron shake i eftermiddag oxå. Hoppas på att den smakar lika gott som dem ser ut att göra. :) annars är laget stabilt, röjer runt på kommun huset. Har varit super duktig och dammtorkat en hel avdelning. Och det tog sin lilla tid ska jag säga. Det äR inte bara golvlister, utan det äR tre lister som löper längst med alla väggar... Och massa fönster. Måste göra ett kragtag och putsa dem någon dag oxå. Projekt för nästa vecka check. Ett oerhört givande inlägg jag vet. Kan ju erkänna att jag sitter och jobbar på en kaffe koja så här efter lunchen. :-P svårt kaffe är rena laxerings medlet för tarmen. Haha!


Kommentarer
Postat av: Tobias

Mmm, kaffe är underbart och svart som natten ska det vara!

2010-01-24 @ 22:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback