Onsdag! Igår kväll ringde de från Talli...

Onsdag! Igår kväll ringde de från Tallink och frågade om jag fortfarande var intresserad av en hytt. Vilket jag sa att jag var. Så nu har jag en sådan. :) båten går en fredag eftermiddag klockan 17 vilket är kalas bra. Nu ska vi se om det är någon som vill åka med. Lite kluven är jag dock, eftersom det är Ink Bash samma helg. Men Untz, Untz, Untz lockar liite mer just nu iallafall. Det rycker i trance tarmen så att säga. B-) det blir Riga denna sväng oxå, börjar känna mig hemma i den stan nu! :-d det verkar för övrigt bli en toppen dag idag. Solen strålar och värmer sedan kl halv fem imorse. Och jag vet inte om jag var väldigt trött när jag gick upp, men jag hade bryggt kaffe igår kväll vid typ åtta och hällt i en termos, och jag tyckte faktiskt att det smakade gott imorse, även fast jag var tvungen att micra det. :-p är snart i Norrtälje, tajm to work!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback