Toppen dag! Jaha, nu är jag påväg hem....

Toppen dag! Jaha, nu är jag påväg hem. Efter att ha jobbat hela dagen så gick jag ner på stan för att träffa Felicia, käka sushi och snacka skit, gillar't! Vi gick en runda på stan och spanade på kläder, upp förbi Karin som satt hos frisören, plockade upp bil nyckel, ändra hennes Pskiva. Ner på stan igen för ägglikör glass i solen på stora torget. Och avslutningsvis en kaffe tillsammans med Nadine och Micke. :) fullt upp med andra ord. Sitter nu på bussen hem. Personen som kör bussen verkar ha bråttom hem till uppsala, för fort går det! Jag börjar bli lite trött, men ska ge mig på att skruva fast sängben när jag kommer hem. Fick med mig fel igår. Men det var lätt ordnat. Sen, försöka hinna duscha, mysa med ungarna och dona lite innan det är dags för greys. :-d säsongs avslutning ju! :-o:-( puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback