God morgon tisdag! Just nu är jag pigg, rå...

God morgon tisdag! Just nu är jag pigg, råkade klicka in kanal nio igår och superman returns.. =P en gammal klassiker, men blä vad sent den höll på.. Den var ju dryga tre timmar lång!! Medräknat de vanliga reklampauserna som kommer i tid och otid.. Kallt denna morgon! Min kollega tilllika busskamrat Linda gav mig en metro precis, snällt! =D vår tappra trio här på morgonkvisten har blivit utökad till en kvartett.. Spännande va? Jag har lyckats hitta ett par reservlurar till min handsfree! Kanske inte de bekvämaste lurarna, men dock fungerande och det mina vänner är huvudsaken just nu, I would die without!! Hoppas att denna tisdag avverkas smärtfritt! Helst av allt vill jag bara knalla hem igen och krypa ner i en varm säng brevid en varm och sovande bejb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback