Lördag.

I morse blev jag väck av en liten lintott som stack in huvudet i mitt sovrum och frågade ifall vi skulle klippa Ceasars klor idag och om han då får ge honom godis. God morgon lixom. =) Det var lite små roligt. Jag tror att han tycker att det är kul att mata katten med godis. Sen om klorna klipps eller inte spelar nog inte någon vidare roll. =P

Dagens plan är
lekrymden. Sen så ska A laga mat. Vet inte riktigt vad det kommer bjudas på, men det involverar morötter och potatis. Vi får la se. ^^

 

Black Eyed Peas - The Time (Dirty Bit)

 

 


Kommentarer
Postat av: Lynn

Jag blev också väckt av en liten lintott i morse...han kom inbrakandes i sovrummet, klättrade upp i sängen och började åla omkring bland täcken och kuddar medan han gormade:"Masken klyyper i e laand...inge ööga, inge tand...HAHAHA!"



:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback