Men Fuck a duck! Helvetes jävla väder! Åke...

Men Fuck a duck! Helvetes jävla väder! Åker buss hem med pappa som chaufför, känns faktiskt tryggt. =) dock är jag lite orolig över att bejb inte svarat på hela dagen, jag hoppas att han har glömt mobilen hemma! Alternativt glömt den i bilen, eller jackfickan, eller vad som, så länge han inte dragit i diket.. Fast helst av allt hoppas jag att han glömt sig själv hemma så jag får krama på honom! Edit, han hade glömt telefonen hemma...! *pustar ut...!


Kommentarer
Postat av: Felitchia

Samma scenario har hänt här idag. Robert skulle komma runt 6 men har inte kommit ännu, blev sjukt oroligt att det hade hänt någonting i halkan! Men turligt nog inte, han var bara sen.

2010-11-09 @ 19:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback