Mutter och skruv.

Det är inte för inte som jag endå är lite bitter. Varför kan jag inte riktigt sätta fingret på, men lite sur känner jag mig nästan. På nått sätt. Känns skumt... Har inte riktigt ordning uppe i hjärnkontoret, mycket som kretsar kring där. Jag vet inte ens hur jag ska förklara. Funderar på att ta mitt ciggpaket å två bira, sätta mig ute på trappen och kedjeröka... Typ så känns det. Någon som förstår?

Har hur som haver spenderat lördagen på lekrymden, det var så där, eftersom de fortfarande håller på att bygga om så var det inte så jätte mycket att göra, men grabbarna grus höll sig sysselsatta iallafall och vi andra drack kaffe och pysslade med korsord i gamla allers tidningar som de hade. Skoj!

Kommer hem och M gör soppa till middag, A gör chokladbollar. Lördagsmys på hög nivå, lugnet har lagt sig över Landstormsvägen men jag har mina små aningar om att det kommer bli disco snart... ^^ Men jag passar på att njuta av lugnet medans det varar. *fliin*

Hoppas mina läsare har en toppen lördag! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback