Söndag.

God Morgon!

Solen skiner och det är iskallt ute!!! brrr!!! Igår kväll släppte vi ut Ceasar runt halv tolv. Dumt gjort! Det slutade med att han inte ville komma in, och jag fick "jaga" honom men matpåsen runt kvarteret, in på grannens tomt, tillslut gav jag upp och vände hem, och då fick kattfan för sig att han skulle komma efter. Knäpp katt säger jag bara. Sen så låg han och tog upp plats i min säng heeeela natten typ. Men det var mysigt, för jag var på myshumör. ^^

Dagen bjuder på äventyr, jag ska sällskapa bejb till Ölsjön. Han ska lämna kidsen eftersom de har skola imorgon. Ölsjön... Undrar vad det finns i den... Öl kanske? =P Nä, troligen inte, men det skulle vara rätt kul endå, man kan ju lägga en påse på kylning om inte annat, ifall det överhuvdtaget finns en sjö där... =) Den som lever får se. Ska iallafall bli trevligt med en liten roadtrip.

Men först, en dusch!

Ha en toppen dag alla, så hörs vi på mobelusken! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback