Crazy Thursday..


Halluuuu!

Torsdag idag. En rätt okej dag faktiskt, vaknade i morse och det var varmt i sovrummet! Bejb plockade nämligen med sig ett värme element! Its fakking awesome!!! Åker till jobbet och allt går som på räls, imorgon är det redan fredag och inplanerad stadskörning med Karin. (Förövrigt kan jag ju inte göra annat än att skryta och det går så grymt jävla bra och jag är så förbannat jävla stolt över mig själv!!) I eftermiddags rattade vi upp till Karins pappa Micke för lite pepp. Välbehövt! Och intressant oxå för den delen! Kände mig lugn och harmonisk när vi rullade därifrån. Storhandlade på Willys, drog en repa på bolaget, och ja, nu sitter jag här och sippar på en bira. ^^ Bejb hade busat under dagen och sågat lite i mitt vinställ som jag inte använt typ alls. (Iallafall inte till dess egentliga funktion)Hur som haver. Han hade sågat till det så det passade precis in i min expedit hylla! Oerhört bra initiativ enligt min åsikt. Sen fick även jag en snille blixt och plockade fram svart väggfärg och började måla skiten, lättare sagt än gjort, eftersom det är jävligt mycket hål i den. Typ rotting (??!) mönstrad... Bejb ryckte in och målade lite han oxå, teamwork 3000! Så nu ska det bara torka och sen trycka in den i hålet igen. Efter det; införskaffning av ett gäng mysiga viner att förvara i stället.. =)

Snart sängdags. Först en dusch, har styrt ny duschstång nu så hela badkaret blir nu dolt bakom det. Bra när man bara ska duscha, var rätt jobbigt innan eftersom det var en svängd stång ...

Intresse smurfarna hoppar jag vet, iaf ang det sista stycket... Meeen hallå, sharing is caring som man brukar säga...

Fridens! ♥



Kommentarer
Postat av: Felitchia

vilken bra torsdag du verkar ha haft snuttan! :)

2010-10-28 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback