Disco!

Igår kväll så blev det disco här på Landstormsvägen. Bordet i vardagsrummet fick flytta ut i hallen, blinkande drinkpinnar och glas fick agera disco belysning och hög musik pumpades ut ur högtalarna! Det var allt i från 50 Cent, Eminem, Latin Kings, Just D till X - Japan och lite hardstyle! Grabbarna grus körde break dance och så hade vi keps och gangter hatt på oss. ^^ Galet roligt! Sen blev det lite lugnare och vi spelade yatzy och kort. Och Vem där så klart! Ett spel som jag har haft sen jag var liten, lite naggat i kanterna är det ju, men ack så roligt. Han med ett par svängar med memory oxå, men jag fick ju tokpisk av Alex... =( Han är en mästare på spel den lilla busungen!

Idag är det söndag, tvätt-tid om ett par timmar och imorgon så är det jobb igen. Inte vidare skoj, hade jag fått bestämma hade det varit lördag heeela veckan! Året runt! ^^

Nickelback - If Today Was Your Last Day

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback