Fredag! Denna morgon är inte lika kall so...

Fredag! Denna morgon är inte lika kall som gårdagens! Tur, för igår var det olidligt! Typ.. Kanske jag tyckte det eftersom jag vaknade och insåg att jag bara hade 20 min på mig innan bussen gick, tur att jag glömde min termosmugg på jobbet, för det är oftast bryggaren som tar tid. Så jag hann iallafall! =D dock har jag muggen med mig denna morgon, lika bra att ladda med kaffe nu för det blir fullt ös medvetslös! Efter jobbet är ett besök på Tom Tits inplanerat, Awesome! Det var typ 5 är sen jag var där sist, då med Keisha, och nu har de hunnit bygga om och grejat... De 3 herrarna Ståhl har inte varit där, så igår kväll kollade jag och M runt på bilder som google hade att erbjuda.. =) jag tror att besöket kommer gillas! Ha en toppen fredag alla läsare! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback