Ger snart upp.

Jag blir så grymt less... För vilken natt i rad, vaknar jag allt för "tidigt" för att inte kunna somna om igen innan det är dags att gå upp. Denna "morgon" vaknade jag strax efter kl 03. Det är en hel jävla timme kvar tills det är dags att gå upp... INTE OKEJ! Och orsaken till detta är ju då en irriterande hosta som vägrar ge med sig, hur mycket hostdämpande jag än häller i mig, och en hals som bara river varje gång jag ska svälja. Jag är inte svullen eller öm eller nått så... Men inte kan jag äta eller dricka ordentligt... Tog mig fan flera timmar att tugga i mig frukost/brunch/lunch/middagen/maten som jag fick i söndags... =( Ordentligt jävla okul!

Tänker fan inte gå tillbaka till Rimbo Vårdcentral inte! Där har jag varit i tre vändor nu under min "sjukperiod" och inte har jag blivit bättre. Norrtälje Norra öppnar sin telefontid kl 08 denna måndag, och jag ska fan vara först! För nu är jag ordentligt less!




Man är inte så jävla kaxig när man är sjuk, jag känner mig mest ensam och hjälplös... =(



Kommentarer
Postat av: Kat

Dumma Rimbo vårdcentral! :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback