God morgon alla fina läsare! Kul att se at...

anisch & mats (1 (MMS)

God morgon alla fina läsare! Kul att se att min statistik håller sig jämn trots min låga uppdatering.. =) hoppas allt är kalas bra med er! Med mig är det toppen bra. Finaste bejb är fortfarande kvar hemma hos mig, i skrivande stund sover han fortfarande, förstå att det är ordentligt jobbigt att lalla iväg till bussen på morgonen! Hur som haver, idag är det sedan Onsdag, lill-lördag. Jag planerar på att svänga förbi Gröna Näsan efter jobbet.. =) förhoppningsvis får jag göra idag som jag gjorde i Måndags. Någonting annat kul jag kan passa på att berätta när jag endå har er på tråden är att alla papper är klara nu, så det är fritt från för mig och Karin nu. Tyvärr är hon ju hemma sjuk, men till helgen eller nästa vecka kommer vi nog ut och rattar lite.. ^^ nu är jag snart i norrtälje, jobba, jobba, jobba!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hopps du får en fin dag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback